martes, 13 de octubre de 2009

Dimarts i 13

Hola a tots, escric aquesta entrada amb el risc de que després d'acabar em vingui un cop de mala sort, tot i que ja, l'hora que és, crec que la mala sort ja no és ni bona ni dolenta, només es sort i clar al ser sort vol dir que pot ser bona o dolenta, tenint en compte que sort = atzar, clar.
Bé l'únic que vull dir es que avui a la feina, es a dir, al carrer (i no em dedico a la prostitució! Tot i que a vegades penso que seria millor...) he vist un gat negre i he pensat: -Merda! Alguna cosa em passarà. Però me quedat més tranquil quan el gat s'ha apropat a mi, m'ha mirat i a fet: -Buf!- Però un "Buf" no d'espantar sino un "Buf" de dir: -Sóc negre els dimarts13 i els dijous14, així que marxa del meu camí i deixa'm anar a buscar una gata.
Quan ja marxava m'ha demanat foc.



P.D: Es un gat, però és tant negre que podria ser qualsevol cosa que tingués ulls i fos negre.

No hay comentarios: