jueves, 31 de diciembre de 2009

Bon any nou a tots!!!!

Hola amics, us semblava que m'havia mort??? Doncs no!
Avui acabem l'any, un any ple de crisi. Però al mal temps bona cara, per això deu ser que quan algú es mor a la neu congelat es mor rient...
Bé, suposo que l'any nou el teniu ple de promeses com; deixaré de fumar, faré règim, no em tiraré a la veïna, no tindré pensaments impurs amb les parelles dels meus amics o fins i tot, no me la pelaré si no és per pura necesitat (cadascú veu la necesitat a la seva manera).
Doncs bé, jo també tinc una serie de promeses fetes per aquest 2010. Seguir així, seria la primera i no canviar res és la segona.
Amics, amigues...Salut i visca Catalunya!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Bony any a tu i els visitants del bolg.
Per molts anys!!!!!!!

Kinyu