sábado, 20 de noviembre de 2010

Que és la vida?

Preguntar-nos que és la vida, pot sonar a molt profund, però no ho és. I més si la pregunta la llegiu en aquest blog. Aquí tenim la profunditat d'una llauna d'anxoes, o sigui poqueta..
Faig aquesta entrada al blog, per poder plasmar una mini-conversa que vaig tenir ahir amb un noi pel carrer.

(Noi)-Perdona. ¿Tienes hora?
(Jo)-Las 16'25h
(Noi)-Gracias. Si no fuera por el tiempo...¿Cómo seria la vida?
(Jo)-Pues....¿Infinita?
(Noi)-No, jodida. Adiós.
(Jo)-Adiós.

Em vaig quedar parat pensant. Hem d'agraïr tantes coses al Sr. que va inventar el rellotge, però tantes.
Si no tinguessim rellotges, no sabriem quantes hores, quants dies, quantes setmanes o quants anys han passat i aniriem fent plans fins que 'mos' anessim apendre pel cul, així, de sorpresa.Perquè clar, els dels calendaris, no serien ningú, no? Que fort! Tanta física i tanta milonga i al final Casio es la nostra salvació.
O no? Bé, de totes maneres, suposo que el mèrit també el té els fabricants de piles...Fer servir el nab com a rellotge de sol esta molt bé, però el Sol és mal parit, sas?
Unes preguntes per acabar:
El primer rellotge que van inventar, quina referència tenien per posar-lo en hora?
I si no és l'hora que creiem, ara mateix?
I si estem matinant com uns gilipolles?

Paraula de Sas

No hay comentarios: