viernes, 26 de diciembre de 2008

Ortoneda...Som un pais



Hola Srs...
Estava a casa dels meus pares a Ortoneda (vease un mapa), i com que neva a tot gas m'he posat a trastear per internet i... Òstia!He trobat un blog d'un caçador que publica les fotos i les anecdotes de les caceres que es fan pel poble.
Les banyes no tinc del tot clar de qui son, però la meva intuició masculina em fa pensar que són del cèrvol, clar, que mirant la foto li surten d'una part del cos que fa extrany,no?
Potser estem contemplan al primer home amb dos banyes per collons...
La qüestió es que Ortoneda es fa gran..i els que som d'allí, coneguts com "Tanyuts", estem orgullosos de tota aquesta gent que amb il.lusió i ganes fan blogs i referencies amb aquest petit poble del pre-pirineu de Lleida.
A tots ells....GRÀCIES!!
http://hunting-ortoneda.blogspot.com

No hay comentarios: