sábado, 14 de marzo de 2009

Campanya anti-facebook


Desde aquí os animo a dir NO al facebook. Vosaltres pensareu que sóc el típic que va en contra de les modes, no es cert. Fa 20 anys es va posar de moda la "Mano Loca" i jo encara en tinc, imagineu-vos.
Però una cosa es una moda i l'altra es el facebook. Jo, com tothom, he tingut un compte en aquesta xarxa, de fet le tingut dos vegades. I vull dir que sembla una guerra de a veure qui te més amics agregats, però senyors, algú sap que son els amics?
Hi haurà qui pensi que sóc un anti-social, doncs tampoc, sino no estaría escrivint tantes capullades en aquest blog, ho escriuria a les parets de casa meva i les fotos les pegaria amb "chinchetes", que també té el seu que.
No escric tot això per allò de les fotos, que se'n guarden ells el dret i tal,preservar els drets d'imatge,etc.. no!Això són tonteries.
El que vinc a dir es que si vols conèixer gent per la red, posat a un xat, coneix a gent de tot tipus que està molt bé, envia mails als teus amics i enemics,crea un blog o una web, comparteix-la amb el món, però no vulguis compartir la teva vida i la dels teus amics, amb amics d'algun amic que a la vegada es amic d'un amic dels amics del teu amic. M'enteneu? No series el primer en ser increpat per part d'algun "amic", d'algun "amic", que el concepte d'amistat no el té gaire clar.
Ademés, que collons, que es un niu de "cotilles". Jo us recomano un llibre:
Teo quiere ser tu amigo,ignoralo

DIGUES NO AL FACEBOOK!!!! APUNTAT-HI!!!!!

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola cracks¡¡

Ho tindré en compte. Jo he de dir que encara no tinc el facebook aquest dels trons... potser perquè tinc la sort de tenir molts i grans amics a la vida real... i un sopar virtual no és lo mateix que un sopar a casa el David collons.

Bona nit i tapat que comence la calor.

-Pere-

Anónimo dijo...

La veritat es que la paraula amic la fem servir molt a la lleugera,i el que costa fer amics de veritat...estic en part d´acord amb el que plantejes però sino has tingut cap mala experiencia amb el facebook i comparteixes missatges,fotos,opinions etc...amb gent agradable doncs per mi es un mitja de moment tant bo com un altre.

Una salutació amics !!!!!

Kinyu.