martes, 24 de marzo de 2009

Premi al visitant n.1000

Ja que s'apropa la visita numero 1000 d'aquest blog i escoltant les peticions dels meus lectors, diré qué qui sigui l'afortunat serà premiat amb un premi (que dius, ja ho te això un premiat). El premi constarà de un cap de setmana a Paris i tots els gastos aniran a càrrec del afortunat. El premi en si, es que jo aniré amb ell i els meus gastos també aniran a càrrec del premiat. Collonut,no? Doncs animeu-vos...
No, ara en serio...Convido al afortunat o afortunada a una copa en la meva pròxima actuació.
Així que el que tingui el plaer de ser-ho, que deixi un comentari en aquesta entrada del blog.
Salut i sexe, amics!!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

bones,

la copa no crec que sigui la del madrid? aquest any pinten poques copes perquè trumfo són bastos... ja ja ja. Bones de nou, això de la copa al visitant 1000 es un idea brillant propia del creado d'aquest blog. M'agrades xaval, tu vals molt.

-Pere-

Anónimo dijo...

Bé, noiet del Pallars em sembla bé el regalet que fas,jo afegeixo una copa al local de Mataró pel qui sigui el num. 1000,si es una mossa i esta bonota millor,però sino no passa res ja l´hi diré al segurata que no el deixi entrar ja,ja.
Vinga salut i sexe tantric.

Kinyu(culé,culé)

Anónimo dijo...

Falten 36 entrades pel num. 1000,QUI SERÀ L´AFORTUNAT-ADA.

ANIMEU-VOS.

Kinyu.

Anónimo dijo...

Quasi l´enganxo nen falten 7 entrades pels 1000 quina emoció.

Salut.

Kinyu.

MeLa dijo...

JO m'he passat. He estat la 1.003.
VOlem saber qui ha estat el guanyador/a..

Petons,
Mela

Anónimo dijo...

ohhhh m´he passat de 20,ja,ja

Endavant i crits!!!!!!

Kinyu.