sábado, 21 de marzo de 2009

Resum concurs Premià

No sé com començar..Ho faré pel principi.
Està clar que ahir no es va celebrar un concurs de monòlegs a Premià, es va celebrar un concurs de monologuistes. Erem 4 monologuistes i encara que sóc una persona molt humil vaig a dir per primer cop en la meva vida que vaig ser el millor de tots amb diferència. Però no vaig guanyar, ja estic acostumat.
Dels 4 que actuàvem un era jo, l'altre el Sr.Pere (sempre amb etiqueta de Sr.) i dos més que no nombrarem. Parlarem d'ells així; 1 i 2.
Doncs bé el Pere ahir va tenir una actuació fluixa, no va estar entonat, però ell té crèdit per això i més ja qué es un gran monologuista i ens ho ha demostrat en numeroses ocasions. Però un mal dia el té tothom. El num.2, un gran actor i segur una gran persona, va fer una gran actuació, molt correcta, jo diría que de manual. Pautes, moviments, una veu treballada...però?No es un concurs de monòlegs? No diré mai que el seu monòleg era dolent, no!! Era bo, però molt usat. El seu nom i la seva condició de "crack" (que no la poso en dubte) li va fer guanyar el 2ºpremi.
Parlem del num.1. Jo resumiria la seva actuació així: Derroche de energía para salvar la mediocridad del texto. Un text fàcil, desestructurat, tallat i empalmat, sense ritme i en ocasions aburrit.
Però ell va guanyar. De fet suposo que com que fa 4 o 5 anys que hi va, doncs al final la insistència li va fer guanyar.
La meva actuació va ser molt bona, no ho dic jo, sino tothom el que hem va veure. Vaig arrancar una infinitat de aplaudiments i de rialles. Amb un text original, amb una molt bona estructura, un principi i un final, evitant l'acudit fàcil, cuidant la posta en escena. Res em va valdre per guanyar un concurs que més que merescudament era meu. Aquesta vegada ho dic de debó.
A vegades penso en deixar-ho estar, en dedicar-me a fer mitja o ganxet, però altres vegades penso...El públic no s'ho mereix. Així que seguiré!!!Seguiré amb els meus texts, amb les meves idees, amb el meu món i evitaré caure en coses tan senzilles com les que vaig veure ahir. Al fi i al cap actuo per passar-ho bé i per fer-ho passar bé i ahir ho vaig aconseguir amb nota.
Gràcies a tots!!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Endavant i força, a la vida hi han moltes injusticies però t´han de servir per fer-te fort i ser millor que avans si cal.

Una abraçada.

Kinyu.(culé,culé)

Anónimo dijo...

Ja que hi soc ,et proposo que com falta poc pel visitant 1000 del blog,a la persona que ho faci donar-li algun tipus de regal,com per exemple un viatge a veure el seu equip de futbol a les semis de la champions,per exemple...bé et deixo la proposta..

Salut!!!!

KINYU(culé,culé)

p.d. algún es quedera sense viatge..ja,ja

Anónimo dijo...

Mira, tu ets el millor !! Si no ho volen reconeixer pitjor per ells.

Salut i força al ..... !!

Un petonet

Lluna

Anónimo dijo...

bones de nou,

acabao de veure que la idea de la copa al visitant 1000 va ser d'un altre... no passé res tant el de la idea original com el creador del blog sou molt bons.

Lo de premià molt lamentable una altra decisió d'un jurat molt i molt parcial. El Sr. Sas va mereixer un premi però el jurat no li va voler donar perquè no va fer de jurat sino de donado de premis.

-Pere-

Anónimo dijo...

Demostra el que vals nen...mira en Guadiola no sabia res d´entrenador i ja veus, tothom ara el te com el rei del mambo,va fent sets allà on va.

Paciència que arrivaràs a 1ª divisió,es qüestió de temps.
La Lluna te raó pitjor per ells.
Salut!!!!!!!!!!
Kinyu(culé,culé)