lunes, 20 de abril de 2009

Oxford Institute, my friends

Aquí teniu un altre monòleg...una mateixa sessió que va donar per molt. També vull anunciar l'estrena de dos nous monòlegs; Un món en construcció i Una qüestió de fe, espero començar-los a rodar el més aviat possible. Com també vull fer tornar a sortir a la llum un vell conegut que es; Els mecànics, els cotxes i altres efectes paranormals.
La meva "iaia" sempre deia: -Qui no te feina pentina gats! I jo els "gats" els agafo i ben clenxats..
Per cert, el video te la col.laboració de grans amics que sempre tenen un moment de riure per compartir-lo amb nosaltres, i la col.laboració dels meus gossos amb dos "guaus, guaus..", mireu, mireu..
Salut!!


3 comentarios:

Anónimo dijo...

Com m'agradan els teus monòlegs!! sobretot "l'ambientillo", i k en el local pugui entrar tothom:blancs,negres,gossos...,a la merda les sales d'espectacles jejeje

Lluna

Anónimo dijo...

Aveure si tu i jo fem negoci nen,avans de que arribis a l´estrellat,quan siguis famos em saludaràs???

Entrar en el bloc ja es com un vici,soc el ludopata je,je

Kinyu

PERSEO dijo...

Buenas Crack!!!!

Me puesto una bolsa de palomitas en el despacho mientras escuchaba tus monólogos...me descojonao vivo....Eres el Puto Rey!!!! Eres bueno tio, si tio!!!!

Suerte y espero que estos vídeos los vea alguien para que te de una oportunidad, te lo mereces!

Cuídate!!!