viernes, 23 de enero de 2009

Un matí bonic

32 Fotocòpies (Blanc i negre) en qualsevol copisteria de Catalunya=3€
32 Fotocòpies (Blanc i negre) en copisteria de Barcelona=18€
Ja que aquest blog, es un blog a on intento escriure en clau d'humor i reflexar-hi les coses més tontes del meu món, faré un resum del que ha sigut aquest matí de la meva vida.
Intentaré "cagar-me en la puta mare que ho va parir tot" d'una manera agradable i divertida. Així doncs començaré així...jajajajaja!!(Ja sembla una altra cosa, oi?)
Que Barcelona es una merda no ens ve de nou, no? Però avui ho he vist més que mai...
Per començar diré que a les 9 del matí he sortit de Sant Boi de Llobregat direcció BCN (c/Muntaner), per anar al Registre de la propietat intelectual; -Intele..què? (Això m'he preguntat jo). A registrar uns texts, 15 minuts aprox. he arrivat a casa a les 14 del migdia. Com que no puc agafar el cotxe perquè estic de baixa i només tinc una mà, he anat en aquell maravellós món, que es el Transport Públic. I tant públic, més que en un concert de Queen.
Doncs bé una vegada hem arrivat al "Registre P.Intel.", res del que havia preparat valia, son així d'especials o d'intelectuals, no ho sé. Però res que no tingués solució, en front hi ha una copisteria, genial. Una copisteria a mà, un pen usb a la meva butxaca amb els documents i un amic disposat a "fotrem" un cable, ja que amb una mà...
La molt p...estimada m'ha fotut 22€ per quelcom (pensava que mai a la vida faria servir aquesta paraula) que feia dos hores m'havien cobrat 6'5€ aprox. Increïble!! Es curiós que el mateix format d'encuadernació que et demanen al "RPI" o "RIP"(me siento muerto), sigui el estandar a la puta copisteria d'en front.
Abans de tirar-nos dos hores de viatge de tornada. Es l'únic que me tirat, ho prometo, tot i que m'hagues tirat a la de l'oficina del registre, es cert. Hem decidit anar a fer uns "tragos" per passar la mala hòstia i aleshores es quan he acabat de pensar de que Barcelona es difícil, tonta, i cosmo...polles. Als serveis dels bars he vist moltes coses per distingir el Wc dels homes amb el de les dones:
Ninots amb la paraula a sota, el cap d'un home amb barret, amb pipa, el símbol del sexe, fins i tot he arrivat a veure en algun lloc cutre un nap i uns pits, ho entenc, en bandalisme urbà es així de sincer. Però dos "caretes" de teatre, mai a la vida.
Si veieu això a on entreu?:(una a cada porta, es clar)
Senyors, intelectuals o no, vagin tots a la merda.
Salut!!!!!

3 comentarios:

agu dijo...

Rei sembla que acabis de sortir de l´ou,que no es el cas.
Els de can fanga estan parits aixi no hi poden fer més ja ho porten a la sang,jo et recomano que cada vegada que hi tornis pren-te un valium i tot ho veuràs de color de rosa i punto pelota com deia aquella.
Salut i força allà on les dones sempre acaben mirant...abraçades!!!

Toni Valls dijo...

Jo sóc de Barna i quan més la coneixo més l'odío, es falsa,crec que ni un valium soluciona això.
No se si és ja solament Barcelona, doncs per cert, estic escrivint en una llengua que legalment per certificar-la em cal unes taules de convalidació, mentre coneixo gent amb el nivell C que no sap fer ni " una Ò amb un canutu".
He nascut aqui (hauría de dir sóc nat) i tinc unes ganes d'emigrar que em moro.Però suposo que hi ha a qui li va bé...
sóc de can fanga i no estic parit així,senzillament no tinc alternativa...

agu dijo...

Toni amic meu,si m´ho permets et diré que l´excepció confirma la regla.
Salut els de can fanga i a tots en general.
Comarques al "poder".