viernes, 16 de enero de 2009

Sense dit...

Hola a tots;
Estic de baixa companys!!! Suposo que pensareu, i?
Jo també penso el mateix, i?
Però es fotut escriure amb una mà i mitja, ja que m'han operat un tendó del dit. No té més importancia, a priori, però ja que estaré uns dies tocant-me les parts més intimes del meu cos, aviso de que son moltes les "paranoies" que puc escriure en aquest blog.
Aguanteu, sigueu forts. Algú molt sabi va dir un cop:
-Fins i tot d'un boig s'aprenen coses.
I es cert. Un dia vaig sentir una discusió entre un cec i un cambrer sobre el color d'una revista que hi havia a la barra...
Tenia raó el cec!!!

1 comentario:

Anónimo dijo...

Mare meva, amb tants dies...no m'imagino el que pots sortir d'aqui!Em va dir el "Sr. Joan" que estaves de baixa per la operació del dit, espero que hagi sortit bé. Ah! li vaig ensenyar la seva foto amb els teus comentaris i casi plora i tot!!jajaja!!
UN SALUT